Skoleskak for begyndere

Fredericia Skakforening af holder skoleskak stævne for begyndere og let øvede fredag d. 11. maj 2017 kl. 10 - ca. 14.00. Spillestedet er Erritsø Fællesskole, klynge 5, Erritsø Bygade 15, 7000 Fredericia. Benyt indkørslen fra Tonne Kjærs Vej.

I Kr. Himmelfarts dagene foregår årets store skak begivenhed i byen : Fredericia Chess Festival 2018.

Her spilles der flere forskellige turneringer - og i år tager vi skoleskak for begyndere og let øvede ind på programmet. Stævnet henvender sig til børn og unge, der ikke har den store erfaring med at spille stævner. Så der er ingen der ikke er dygtige nok ???? Alle kan være med.

Mere erfarene spillere vil vi foreslå at deltage i Fredericia Rapid Chess om torsdagen.

I skoleskak vil spillerne blive inddelt i 3 grupper :

1. Øvede - mere end 1 år, men ikke medlem af skakklub.
  2. Let øvede - spillet ca. 1 år.
  3. Begynder - ny i skak.

Det koster kr. 25,- at deltage - og der vil være pokaler til de bedste i hver gruppe (ca. hver 3. spiller).

Under turneringen vil der være kantine hvor der er mulighed for at købe slik, sodavand, kaffe og franskbrød.

Tilmelding og spørgsmål på email :

Samarbejdspartnere

Det Faglige Hus DFA ForsikringsAgentur McDonalds DanPumps Autohuset Vestergaard
Fredericia Dagblad Bog & Ide Fredericia Realskole Dansk Skak Unions Støtteforening Dansk Skak Union Sydjysk Hovedkreds
Dansk Skak Union