FREDERICIA SKOLESKAK
Skoleskaksæson 2016 / 2017

FREDERICIA SKOLESKAK starter tirsdag den 6. september kl.17:30 - 19.00, hvor vi vil byde alle skoleskakspillere, nye som gamle, velkommen til en spændende ny sæson 2016/2017. Igen i denne sæson holder vi til på Kirstinebjerg skolen, afd. Høgevej, hvor der er indgang ved dør 5C. Herefter går I til 2. sal, hvor vi har klasseværelserne 2.7, 2.8 og 2.9.

Sæsonen går fra første tirsdag i september til sidste tirsdag i maj måned, hvor der kun holdes pause, når skolerne har ferie. Undervisningen vil være delt op i 3 hold, hvor eliteholdet vil være forbeholdt de absolut stærkeste spillere. De 2 øvrige grupper er delt op mellem de øvede og de let øvede. Fælles for de 2 nederste grupper er, at der vil være lige dele af undervisning, opgaver og spil i disse grupper.

De første 3 tirsdage vil de 2 nederste grupper være et stort hold, hvor vi vil forsøge at finde ud af, hvem der skal i hvilke grupper. Grupperne er dog langt fra faste, så børnene kan rykke op og ned i mellem disse grupper, som de ønsker.

Den 20. september vil der i øvrigt være indkaldt til forældremøde, hvor vi undervisere vil komme med en masse information omkring den kommende sæson. Mødet foregår fra 17.30 og frem og vil altså finde sted samtidig med, at børnene har undervisning.

Hele sæsonen igennem er nye børn meget velkomne. Og hvis der er nogle spørgsmål, så kontakt os endeligt på de mails, som I finder på Kontaktsiden.

Vejle Kredsen Skoleskak har både en hjemmeside og en Facebook side, hvor I finder meget relevant information om træningssamlinger og turneringer udenfor Fredericia Skoleskak.

Vi glæder os meget til at se jer til den nye sæson :)