Så er Feriesjov kommet godt i gang!

I lørdags, den 6. juli, blev 1. omgang af i alt 4 omgange lørdags-skak-Feriesjov afholdt. Fredericia Skakforenings deltagelse honorerer Fredericia Kommune med et (økonomisk) tilskud til klubben. Stor tak til de frivillige i klubben for at hjælpe til og stor tak til Kommunen for at yde tilskud 🙂

Fast tid og sted: Udvalgte lørdage fra 10 – 13 ved borde-bænke-udeområdet mellem Street Food og Tøjhuset.

(Regn)vejret til trods var det er fint tilløbsstykke med ca. 20 personer, der defilerede forbi i løbet af dagen. Jens Christian fik på dagen en aftale i stand med vi undtagelsesvis kunne søge ly i Tøjhuset – jazz og skak gik fint i spænd! 🙂 Udover Jens Christian gav undertegnede/Hans en hånd med på dagen.

6 unge spillere dystede i en populær alle-mod-alle-turnering – stemningsbilledet er taget derfra.

Næste omgang feriesjov er nu på lørdag, den 13. juli samme tid og sted: 10-13 ved borde-bænke-udeområdet mellem Street Food og Tøjhuset med Claus Marcussen og Michael Leon som frivillige/ansvarlige.